Phone

+31 (0)50 309 1955

contact@abbacoverband.nl

Van project naar pro

In 2011 werd een aantal muzikanten gevraagd om een paar nummers van ABBA op een tributeavond te spelen. Ter gelegenheid van dit project werd een band samengesteld om een eenmalig optreden te verzorgen.

Dit optreden werd een ongekend succes. Niet alleen het publiek werd gevangen door de geweldige hits van ABBA. De bandleden zelf waren direct in de ban van de op het oog simpele, maar o zo complexe ABBA nummers, de virtuoze muzikaliteit en de briljant harmonieuze vocalen. Het was direct duidelijk dat deze succesformule niet bij één avond mocht blijven. De geboorte van SOS ABBAcoverband was daarmee een feit en de boekingen stroomden binnen. Inmiddels is de naam gewijzigd in ABBA Experience en staat de band veelvuldig op podia in binnen- en buitenland.

Het beste tribute aan de meest legendarische Zweedse popband ooit!!!

Please publish modules in offcanvas position.